en annan utslagen hjälte

nu ligger man i sängen efter en mycket lång dag. har packat de senaste två timmarna, och är någorlunda färdig. det blir att gå upp tidigt imorgon för att städa lägenheten lite och fixa iordning det sista. sista natten i min egna säng, för nästa natt tillbringar jag i Florens!

men upplevelsen på universeum var rolig, det var mycket intressanta saker och djur att titta på. efter att ha varit där i ca 3 timmar så gick vi till en libanesisk restaurang och åt lunch. det var mycket folk på universeum så det var grymt skönt att sitta där helt ensamma och bara ta det lugnt..

nu ska jag smsa lite med T så ska jag sova sen, går upp halv sju imorgon och åker halv 9 från Abild.

får se om jag hinner blogga imorgon annars så hörs vi om en vecka ;-)

får väl säga som italienarna - Addio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0