de första stegen!!

satt barnvakt hela dagen åt min skrutt till systerdotter igår. var först i heberg med henne hos Johanna och sedan åkte jag upp till Abild med henne. när Jenny kom hem från skolan så satte vi oss på golvet med ungen. tänkte att försöka få henne till att gå kan man ju göra, och efter många om och men så gick hon!!!!

jag tänkte att kan ju inte berätta för Syrran att hon har gått, när hon själv inte fått sett det. men när hon väl kom hem så chansade jag och berättade för henne att ungen gått.

hon blev jätteförvånad, så jag sa åt henne att sätta sig en bit rak framför mig. släppte Lilltjejen och hon gick till sin mamma, kanske en tio steg. har nog aldrig sett min syster så glad i hela mitt liv. det var riktigt fint att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0