Regnig dag.

Idag regnar det och jag rensar avloppen i min lägenhet, jättekul!
Men måste man så måste man.
Sista arbetsdagen för veckan med och sedan så tar jag helg, härligt!

Katterna är lite smågalna, den ena löper eftersom jag inte hade nog med p-piller till
alla förra veckan, den andra kastar ner torrfoder på golvet och den tredje är
puts väck. Jag sitter och lyssnar på pappas spellista på spotify, just nu spelas
'"He drinks tequila."

Det får mig att tänka på Tequila, ja inte min katt då men drycken. Alla har en "tequila story", min är att jag hade sex för första gången med en flaska tequila i kroppen. Och spinner man vidare på sex så inser man att man inte haft sex sen i februari, med någon som tycker det är pinsamt att köpa kondomer och är 25 år gammal. Kondomer, kondomerna var har dom tagit vägen. Jag vet att det blev över några stycken sen sist. Sovrummet, i sovrummet har jag ett nattduksbord och däri ligger en plåtask. En durex oöppnad, en näkken och ännu en durex, öppnad.

Vem lägger tillbaka omslaget? Tim... På så vis från en låt på pappas spellista på spotify så kommer jag att tänka på dig. Ja världen är bra sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0