Bra vecka! :D

Det blir bara bättre för var dag som går denna veckan. I måndags var jag på gynmottagningen, gjorde gynundersökning och tog blodprover. Får svar om 1 - 2 månader och hoppas såklart på positivt besked. Håller tummarna! :) Är grymt stolt över mig själv som lyckades med två fobier på en och samma dag :)

Igår fick jag sålt 850n, härligt som fan! Nu läggs de pengarna på S80n. Var även inne med syrran och handlade lite, kul! :)

Idag är man bara allmänt skadeglad! :D Skadeglädje är ju den enda sanna glädjens sägs det ju. Mhm, härligt :)
Fullspäckat schema denna veckan, åka hem till mormor med en blomma och hälsa på henne på fredag, direkt efter det blir det Lindas fördelsedagsfest på det :) På lördag blir det att köra lite möbler härifrån skulle jag tro, och baka kärleksmums. En tjejkväll kanske också?? :) På söndag är det lilla söta Fridas dop. Mys!
Som ni märker så mår jag utmärkt denna veckan, härligt!

Och nästa lördag ska jag träffa min Lisa :D:D Har inte träffats på ett och ett halvt år så nu är det allt dags!!!! Gamla minnen alltså, kommer bli sjukt kul :)

Och efter det taggar vi Power "start of summer" meet i Hässleholm. Lätt den roligaste cruisingen på hela året!!!!!

Och så till det mindre roliga, Saknar Tim. Men vad gör man? :/

Det var allt för mig, ha en bra dag! :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0