Volvo! <3

Känns som att man har gjort mycket idag. Tränat ett styrketräningspass med Jenny på 100 min (y). Efter det åkte jag å tanka på 740n och även en 10liters dunk. Efter det åkte man och tog ut pengar till Emil som har kollat på min bil, tackar man för! Han ville inte ha några pengar för besväret, men han får lite ändå. Efter det skickade man iväg ett kassakort och brevet. Sedan körde man hem till Heberg igen, traskade iväg till Jörgen och hämtade min 850. Får kärringastop 2 ggr, har aldrig fått de me den bilen innan, men det var nog för att den har stått ett tag och för att den var iskall. De känns lite riskabelt att köra me körförbud, men korta sträcker ska man la klara. Nu har man duschat och ska strac göra mat. Sedan blire jobb! Och så håller man tummarna för brorsan som kör upp om 45 min!!!!! Han klarade teorin iallafall, duktig pojke! .... Föresten, tänker köpa hans bil när han får för sig att sälja den, så jävla go att köra! Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0