Tagga!

Idag blir de en jävla seg dag, får ta bussen till jobbet idag mä, nämligen så att lillbrorsan fick körkort igår, så jävla härligt! Duktiga pojk!!!! Så han hämtar mig efter jobbet och kör hem mig, eftersom det inte finns någon buss jag kan ta när jag slutat! ....

Imorgon blire att tagga till och ut å röjja igen! Dricka me SIAglass gänget! Bowling & krogen efteråt hoppas jag!
Är inte ens någon idé att vara nykter när man ändå inte har någon bil! Så det blir att sväva in i dimman! Och sedan kan man ju hålla tummarna för att en viss person får ändrade planer och vill komma hit! (a)

Nä, blir nog ingen mer styrketräning denna veckan, så kör på hårt nästa vecka igen! Åh, jag vll ha min bil besiktigad så man kan köra skrället!!!!

Nähä, nehe. Efter att ha passat Frida ett par gånger så känner man att det snart är dags att skaffa sig en gubbafan att skaffa barn me, börjar ju känna sig änna kärring när man snart är 22^^ Har ju satt mitt år, 2014 ska jag ha barn. Nu äre bara gubben kvar me. Back on the road again...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0