I'll make it!


Jag är stark, jag ska INTE ge vika... Och jag ska fan lyckas!!!!!!!


seg fredag.. Ronja kommer hit i eftermiddag så vi kan umgås lite. Kan behöva det efter denna känslomässiga vecka ... och snön, var i helvete kom den ifrån?? Jag som bytte till vårskor igår ... Jag är iallafall klar med brevet nu, får väl se när man skickar iväg det med.. jobbigt som fan, men det är ett måste så man kan lägga allt bakom sig sen. Det känns redan bättre nu när jag har skrivit det, men det kommer kännas ännu bättre när det blir ivägskickat... Nähä, jaha. Har laddat hem karatefylla, så blir att kolla på de tills Ronja kommer... Seeeeeg fredaaaaag! Nu ska la iallafall min idiotbil bli klar i helgen så den kan bli besiktigad, bilfan ... Som ni märker så är det iiiingen idé att jävlas med mig idag, har alldeles för kort stubin denna soliga dag. Ähh whatever... SIA-FEST nästa fredag, sjuuuuuuukt taggad. Bowling med bästaste och efter det KROOOOGEN!!! Kan ju behövas, ska bli sjuuuuuukt kuuuuuuul!!!!!!! Föresten, vet ni vad som får mig att garva ihjäl mig på jobbet? Joo, att trycka upp glass i folks ansikten!!!! Jag skrattade så jag inte kunde få luft, Johanna skrattade så mycket att hon grät och Jenny var inte lika road. HAHA! Värst vad jag kunde bli på så mycket bättre humör nu då, great!!! Nice times, great memories. En perfekt avslutning på veckans sista arbetspass! Nähä, här kan man inte sitta och mögla, sätter på karatefylla istället och får hoppas på mer skratt!!!! See ya!









If you can dream it, you can do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0