underbara fredag!

Kl är ungefär halv elva och jag ligger fortfarande kvar i sängen sedan en och en halvtimme tillbaka. Det är härligt!! Denna veckan har faktiskt gått relativt snabbt, men kan vara för att jag jobbade fem dagar förra veckan? Jag mår lite bättre nu än vad jag gjorde i början av veckan. Allt tack vare sötnos Gustav! Tack! Men inatt drömde jag något märkligt. Eller kanske inte märkligt, men att jag drömde om mitt förra ex, sjukt konstigt. Har inte tänkt på honom på bra länge! Men fan så verkligt det var. Nog om det. Idag står det en hel del på schemat när man är ledig. Ska försöka dra mig upp ur sängen och ut i kylan i de andra rummen. Är ju så att jag har ca 25 grader i sovrummet och 15 grader i resten av lägenheten. Ska ta och klä på mig, sedan blir det ner till tvättstugan med alla sängkläder. Dags att tvätta dom. Sedan blir det att laga mat, är sjukt hungrig. Sedan får man väl ta och städa lite, diska med antar jag. Duscha är ju inte heller helt fel. Någon gång i eftermiddag så ska jag väl in med bilen och se om man lyckas få den besiktigad. Hade gärna träffat Gustav i helgen, men som jag sagt till honom, det här varit mycket de senaste helgerna. Är så sjukt pumpad på känslor och sorg långt in. Och mitt hår är rödbrunt. Med en utväxt på ca 15 cm. Har ju inte färgat det sedan i augusti. Det känns att håret mår bättre! Lägger väl snart upp en bild så ni får se mitt blekta, utväxta hår. Nej, dags att få något gjort! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0