gubbjävel! <3

Helgen har varit helt underbar! Har mest myst hela helgen, kollat på film och pratat och lärt känna varandra hur mycket som helst :-) i lördags var vi på hans jobb och kollade lite, efter det åkte vi ut och kollade på stranden! Mys.

Igår åkte man hem igen för att åka direkt hem till syrran, hon bjöd mig och farmor på middag. Var mysigt att träffa farmor igen! Fick ta Frida så fort jag kom dit, så frågade Emelie om jag ville ta blöjan på henne. Har aldrig byttat blöja tidigare som jag kan komma ihåg. Så frågade hon om jag ville att hon skulle vara med, nejnej. Jag fixade det galant, som om jag inte hade gjort något annat innan. Hade säkert 10 barn i mitt förra liv! Stolt moster iallafall som vill ha en egen bebis men som får nöja sig med söta Frida sålänge :-)        Saknar min gubbjävel! <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0