crazy times with cousin! <3

Har min käraste kusin hos mig lö - må! Igår hämtade jag & brossan henne på stationen i Falkenberg, sedan åkte vi och handlade... Åkte hem och började göra tacos när vi insåg att vi hade glömt köpa bröd, smart! Brossan & Malin åkte iväg igen och handlade sådär i sista minuten. Stod en securias vid ingången till willys och Malin säger "Får vi komma in?" och han "Jag hindrar inte er" .. Tråkig jävla typ haha. Satt och kollade på lite bilder, spelade kort och "körde lastbil". Sedan låg man väl i typ en halvtimme i sängen och pratade om gubbfan, trevligt...Får väl se om gubbjäveln ringer idag då, vilket han skrev igår iallafall. Saknar!!

Nu sitter man uppe, vaknade vid 8. Damn it! Så går det när man har gått upp halv 6 hela veckan.. Malin ligger och sover.. Ska dra iväg till stallet sen och kolla när brossan å syrran rider!


Brossan kör tungt släp! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0