Correcting!

Jag ska tydligen åka ner till Malmö, kan vara så att ha jobbar på fredag ändå :)... '
Då blir det att se vad han har att erbjuda i helgen istället, hoppas på något mys!
Får dock inte träffa hans dotter denna helgen då hon är hos sin mamma, men det
är ju lika bra det. Annars går det väl alldeles för snabbt :)

Är billös denna veckan pga att brorsans koppling på 740n gick åt helvete, så hann aldrig fixa till den i helgen. Så han får låna min bil denna veckan :) Men så kommer man till jobbet och får höra av ens arbetskamrater att man har lite oljiga skor, ojdå. haha. Hade inte märkt det överhuvudtaget!

Då ska man snart åka och köpa nya skor, sedan blir det att åka ner till mormor och låtsasmorfar som fyller 70 idag :) Åker ner med Mamma, Emelie & Frida :).. Såå kul när man får berätta för mormor om sina bravader, hon tycker det är så kul hehe.

Rökfri i 20 timmar nu. Det känns ibland, men jag ska fixa detta! Ska man åka ner till Malmö typ varannan vecka så kostar detr mig typ 700 kr och jag röker för mellan 800 - 1000 kr så det blir perfa (y) Måste ta lite bilder till helgen känner jag :)


Lycklig Sandra som har sin skåning Tim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0