right back at ya!

Har börjat vänja mig vid tanken på att det faktiskt finns sådana svin som dig. Jag trodde jag hade varit med om de värsta, men du slår rekordet. Aldrig att någon har varit våldsam mot mig. Det är inget jag är van vid.

Kände mig så satans bortkommen, chockad. Blev så äckligt dominerad, inte på ett bra sätt. Så chockad att det enda jag sa var "det gör ont" och "tryck mer". Det säger väl allt?

Jag vill bara glömma det som hände och gå vidare. Men det sitter så djupt inne i huvudet. Ärrad för livet. Bra mer ärrad än de ljusa ärren jag har på armarna...

Lär dig hur fan man har sex! Hur man stimulerar klitoris! Hur man beter sig! Hur man kysser någon utan att bete sig som en diskmaskin! Hur man inte kommer på den minuter! Och framför allt hur man behandlar en tjej med respekt! Äckel! ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0