Mycket på g!

Följer Ronjas råd och dejtar flera killar samtidigt. Men.. Det är så många att jag knappt vet något mer om dem än vad de heter, hur gamla de är och vart de bor. Det är inte likt mig, men det är bra! Det är så det ska vara. Blir väl min tredje träff imorgon på en vecka. Jag hinner inte vänta på att någon ska bestämma sig osv. Mitt liv är för kort för det, just mitt liv....

Får ragga vidare nu, hinner inte sitta här. Blir helt rubbad om jag sitter still...

Och så några hälsningar till ett par gamla ragg:

T: Hoppas du är jävligt lycklig nu och att det var värt de!
R: Jävla svin, lägg dig och dö tack!
A: Bestäm dig! Jag kan leka om du vill..
C-O: sluta vara så upptagen och kom och mys med mig.
T: Kom hit och mys snart du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0