För mycket dator för lite tid? ...

Igår och idag har jag suttit alldeles för mycket vid datorn. Sitter väldigt sällan vid datorn annars men nu har jag suttit sådär 4 - 5 timmar. Mitt snabba internet kommer snart bli en snigel!!!  Jag har till och med ont i bakdelen för att jag har suttit här för länge, illa!

Har funderat mycket på Mr H nu i helgen. Och tänker tillbaka på den natten vi hade. En riktigt underhållande natt. Fan vad jag skrattade , eller är det nu efteråt som jag skrattade???!.. Jag tror nog ändå han är den bästa av dem, trots att vi hade riktigt stora problem med att få till det. Jag menar, det är inte lätt när hunden skäller eller när det är minusgrader ute.. Men skönt var det, på en 10 cm tunn luftmadrass, usch.. Om man ändå hade haft en säng. Som jag har nu!!!!

Får väl kolla med honom om han vill komma hit någon helg och ha ett litet äventyr med mig ..

Nu ska jag iallafall slita mig från datorn och göra mat.. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0