Tankar och ord.


fotograf: Maria Hååg


Idag är ingen vanlig dag för idag så är jag inte den glada tjejen på bilden. För idag råkade jag sova en timme längre, det räcker för mig nuförtiden. Det rubbar mitt allt. Och jag kan inte tänka klart. Jag älskar mitt jobb och alla människor jag arbetar med varje dag är underbara! Det är dom, min familj och mina vänner som gör att jag orkar gå upp varje dag och kämpa vidare. Jag har funnit meningen med mitt liv, vilket jag inte kan skriva här. Men det ligger långt inom mig och det är ingen annan som kommer att få reda på det. För andra kanske det är onödigt eller rent av töntigt men om det så är en sak jag ska klara av i detta livet så är det de. Bättre.

Jag har många mål i livet, som att få fast jobb. Skaffa hus med någon jag gillar. Få barn.. Men det största av allt, det jag inte får säga. Det slår ut ALLT annat. Just därför så sjunks jag ner i en djup dal när mina rutiner rubbas och jag tvingas må dåligt och tänka att, mitt största mål i livet rubbas.




Man vet inte vad man har förens man har förlorat det, sägs de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0