Powermeet Hässleholm.

På Lördag är jag Skules chaufför för kvällen, ska bli gött att komma ut på raggarrundorna igen. Har saknat det som fan, missade ju en hel del i somras pga hur jag mådde... Ska få köra en jävligt vacker Buick!!! Blir ju nästan kär ju ...


Jag & min favorit "tonåring" Skule! :)


Skule & hans käraste som jag ska köra under sommaren :)



Till något annat som är mindre roligt, en viss person kan fan ta och respektera andra människoir och sluta vara en sån jävla surfitta hela tiden. Annars kan personen glömma att jag tänker erkänna att jag kommer bli moster...




barn är fan något heligt så ge fan i att ge den det sämsta när den ska ha det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0