Stranden!!

Gick och la mig ca kl nio imorse och vaknade vid tretiden :) Syrran ringde kl tio typ och frågade om jag skulle med till gekås, bra koll hon har på att jag jobbar natt haha. Duschade sedan och satte mig vid datorn, det visade sig att min klänning hade kommit så jag körde in till Falkenberg och hämtade ut den. Sedan åkte jag ut till stranden där mamma, daniel & jenny var. Tog på mig klänningen och satte mig och stekte! Satan så gött det var! Och det var tur att mamma hade med sig sollotion med faktor 30 ! :) Klänningen är jättefin och sitter perfekt!

Nu sitter man hemma i Abild och chillar, ska snart äta pyttipanna. Kl 23,15 ikväll går jag på nattpasset igen, för fjärde gången denna veckan :) Sedan jobbar jag tor-fre och lördag dag. Det blir alltså sex dagar denna veckan. Goa pengar det!

På lördag blir det krogen med rebecca, emma, thim, jenny m,f. Niiice!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0