Härligt väder!

Sitter hemma hos mamma och pappa i Abild och skriver nu :). Har varit nere i Sjönevad och badat med barnen & Emma. Eller ja, badat och badat. Jag fotbadade och dom andra badade :). ska snart äta nu, har varit hemma i Abild de mesta av dagarna som jag har varit ledig. Har varit med Becca och Jossan också. Kul! Men jag klarar inte av att vara ensam för länge, blir sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska ta mig till, menmen.

Denna veckan som kommer så ska jag jobba natt. 23,15 - 06,30. Börjar kl 23,15 på måndag. Och jobbar varje natt fram till fredag morgon. Kl 11 så tar Emelie studenten. Så jag kommer vara sjukt trött..




Det är inte lätt när det är svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0