Sambos i två veckor!



Jag och Becca ska bo tillsammans i min lägenhet nu v 28 och 29 :).
Det kommer bli sjukt kul! Synd bara att inte lönen har kommit ännu :o
Ska bli rejält gött med 18 papp!

Sedan så har jag kommit på att jag fyller 21 på måndag haha, har totalt glömt bort min egna födelsedag.
Vad händer då? Ja vem vet..

Vi skulle ut å campa igår, men vi körde runt i ca en timme efter stället vi skulle campa på. Efter det fick Beccas pappa visa oss vart det var, men det var folk där och klockan var såpass mycket att vi sket i det. Tänkte åkt ut dit tidigt idag, men så är det dåligt väder. Så vi siktar på imorgon :) Summan av kardemumman är att vi är turister i vårat egna område, men som vi sa. Vi har semester och all tid i världen ungefär!

Idag blir det bara en mysdag med skipbo-spelande. Gött
Nu sitter vi och beställer en rockabillyklänning till Becca, för snaaaart är det Hishult! :D
Sommarens bästa cruising, den slår allt! Fan så taggade vi ärrr. v8 <3




Gör inget som jag skulle ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0