Laholm cruising (f.d Hishult cruising)

Ja, vad kan man säga? Var mer än underbart!
Förutom alla v8or, solen, människorna så hände något som fick mitt hjärta att slå frivolter.

Jag fick se en helt underbar kille, helt i min smak. Men jag var så jävla dum att jag inte vågade gå fram och prata med honom. Jag skojade med min morbror och sa: "Du kan väl gå och fråga han killen i vit skjorta, svarta jeans och svarta hängslen vad han heter." När vi ska börja cruisingen och åka ifrån Edenberga så hoppar min morbror in i baksätet jämte mig och säger: "Han heter Victor, kallas för Brolle. Men efternamnet var konstigt. da - selius något, det la jag inte på minnet." Haha, herrejävlar vad stum jag blev när han sa det. Jag bara väntade på nästa stopp, Mellbystrand. Så jag kunde leta upp killen och prata med honom. Men jag såg aldrig till honom mer.

Idag har jag suttit och letat på facebook som fan efter honom. Jag kör på en chansning och frågar en kille från Laholmstrakten om han visste vem denna Victor var. Och han svarade att han visste vem det var. Jag blev grymt chockad, det trodde jag nästan aldrig att han skulle veta. Men han säger att han tror att killen har flickvän. Jag letar iallafall vidare på facebook men hittar honom inte nu heller. Jag hade hans för och efternamn så jag söker på hitta.se och får fram hans mobilnr.

Jag vågar inte smsa honom och fråga om han är singel så jag ber min kompis göra det. Hon får till svar: "Ja det är jag vem undrar" Och hon svarar "hemlig beundrare". Då skriver han "åh så spännande, men nu vill jag veta." .. Han frågar lite vart vi har träffats osv. Och sedan berättar hon för honom att hon bara skriver åt mig och så ger hon honom mitt mobilnummer. Men han ber henne att säga åt mig att smsa honom. Såhär lyder sms-konversationen:

Jag: Hej :)

Han: Hej vem e du?

Jag: är det inte mer spännande att inte veta? ;)

Han: Jo men nu kan jag ju inte så jag kommer ju ligga vaken å klura på detta hela natten

Jag: Haha. Ska du jobba imorgon?

Han: Japp

Jag: Då var det ju värre

Han: Japp

Men vem  vad hur?

Jag; Om jag säger svart klänning med röda prickar, rött hår och tre stjärnor på ena armen?

Han: Ingen aning

Jag: Då var det värre. Skriv vad du heter på facebook så lägger jag till dig.

Han: Men jag har inte sådana grejer.

Jag: Har du msn då?

Han: Nja har inget internet jag är en såndär omodärn sak

Jag; Aha. Du är 22 år och har inget internet? :P

Han: Ja det stämmer bra

Jag: Okej. Har du mobil som kan ta emot bilder då? :)

Han: Ja det har jag

Jag: Okej. Vill du att jag skickar en bild på mig då?

Han: Om du vill så kansker jag känner igen dej

Jag: *bild*

Han: Ingen aning

Jag: Då var det värre

Han: Ja det var strängt igår

Jag: Haha det var det va? :P Jag såg inte till dig efter att vi hade åkt ifrån edenberga, annars hade jag kommit fram och pratat med dig.

Han: Men det kan du ju göra nu.

Jag: Det är lite svårt, för jag bor i Falkenberg :P

Han: Jaha det kan ju bli lite svårt

Jag: Ja lite :)

Han: Men sånt går å lösa men inte ikväll

Jag: Haha inte ikväll ne :)

Han: Nepp nu e det nane dags

 

Och nu har jag fjärilar i magen som heter duga.










Nu är frågan, hade jag så fullt upp att jag inte tog fler bilder? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0