Allting är som det är!

Jag har svårt för att äta, har ingen aptit. Dricker mestadels bara kaffe.
Jag försöker få i mig lite tonfiskröra, igår ville fiskarna inte simma mot kaffet.
Hur bra är det egentligen att bara äta sånt? .. Min mage är konstig, den är väldigt orolig hela tiden.

Jag vet vad det är som gör det, men just nu kan jag inte göra något åt det.
Det känns som att jag kommer rasa i vikt. Det är inte bra eftersom jag kommer gå upp lika snabbt
när jag får tillbaka aptiten igen. Vi får väl se.

Åhh, jag har så starka känslor för dig, jag förstår inte hur jag lyckas alla gånger.
Jag älskar din humor, hur du är mot din familj. Särskilt hur mycket du bryr dig om dina systrar.
Jag kommer ihåg en gång när jag var hemma och åt hos dina föräldrar och du var där, du höll på
att tettas med din mamma och hur gulligt var inte det?
Mest av allt tycker jag om hur du bryr dig om de personer som står dig närma.
Jag hoppas iallafall att jag får lära känna dig mer ...




På lördag ska jag dricka älgar och glömma mina bekymmer, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0