Onsdag!

Igår blev man moster till en liten Frida! :-D bara väntar nu på att hon ska komma upp på webbisar! Hon ska tydligen vara blond så hon blir väl Jon upp i dan :-) tog även bort min fb igår, är inne där lite för mycket. Så skiter i den sidan nu :-) så vill någon veta något om mig eller få tag på mig så får ni kolla här eller messa/ ringa :-) Idag har jag iallafall vart på lillasysterns skolavslutning, efter det åkte vi och Johanna till gymmet. Det blev ett bra gympass! Efter det handlade vi :-) sedan åkte vi hem, lillebror väntade hemma på oss eftersom han slutade innan vi hann komma hem :-) så vi bakade och när mamma hade slutat så åt vi taco :-) gött! Men nu är man en aning natt. Ligger i soffan nu, chillar och pratar med Matias :-) lite senare så blir det storstädning för imorgon kommer min kära kusin hit! :-D ska bara på jullunch med Johanna, på jobbet innan jag åker och hämtas henne :-) diggar fö pga personalens julklapp, 25000 lr till ett vattenreningsverk i en liten by i Afrika :-) Nähä, dags att chilla vidare. Kanske skriver senare :-) höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0