Fantastiskt julhelg!

Denna julhelgen har varit helt underbar! Underbara människor och minnen! Min älskade kusin tog tåget till mig i torsdags, blev två chilldagar där. Torsdag & Fredag.

Sedan på julafton åkte vi upp till pärona Åbinger! Det blev julklappsutdelning med en senil och allmänt flamsig mormor, lite snack med morbror om VARFÖR man ska använda kondom, så man slipper betala underhåll tills man är 65! Julmat på det och ris ala malta med alldeles för tunn saftsås. Efter det körde jag & Malin en quiz och delade in hela tjocka släkten i 3 lag. Dom tog det på största allvar så det var jättekul. Tycker utslagsfrågan blev awesome! "Vad väger Malin & Sandra tillsammans?" Där skrev vissa, låga siffror. Man tackar, man tackar! ..

Lite mitt i allting kom min syster och hennes pojkvän in med Frida så man fick se henne för första gången, så jävla underbart söt ungen är!!!

Åkte hem vid ett på natten, i blixthalka! Skitkul, NOT! Tacka vet jag dubbdäck, men det hjälpte knappt. Tänk om man hade kört med sin egna bil? Hujedamig! Lånar ju brorsans 740, go bil!

Nähä, jaha. Körde Malin till tåget innan dag, fan så tråkigt. Men hon kommer ju tillbaka till sportlovet iallafall! :)
Lägger ut lite bilder från julafton, håll till godo! Ciao.








































in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0