Upp ur askan

Jag har insett på den senaste tiden att jag under det senaste året har växt nått otroligt. Från ingenting till nästan allting. För ungefär ett år sedan var jag i en djup depression. Nästa vecka har jag jobbat ett halvår på Sia glass, och jag trivs jättebra! Jag. har egen lägenhet, tog tag i körkortet och fixade det. Har två bilar och två underbara döttrat ! Jag trivs med mitt liv och jag mår bra :-). Visst det hade inte varit fel att dela livet med någon, ha någon som ligger och väntar på en när man kommer hem från jobbet, någon man kan älska. Men det kan vänta, för jag har hela livet på mig och bra män växer inte på träd. Jag lär nog få kyssa många grodor innan jag hittar prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0