23 Augusti 2011



kilona rasar, det syns inte så mycket ännu men det känns. Blev svarthårig i fredags, känns bra nu.
På fredag drar jag härifrån, drar till vimmerby med jobbet. Ska bo på hotell och festa lite. Gött! Sa någon något om konferens? Jaja, det ordnar sig.

Hjälpte Jon i söndags med deras vedskjul, det blir riktigt bra faktiskt och jag tränade på höjder!
Satt och pratade med Linda igår att man är nästan aldrig inne på msn längre, sist jag var inne på msn aktivt var för ett och ett halvt år sedan, och vi pratade om hur man satt fastklistrad vid datorn hela nätterna och pratade med någon kille även fast man skulle till skolan några timmar senare, saknar det :)

Någon som är på och snackar med mig hela nätterna? ;) haha

Får se om jag får sålt audin på torsdag, kommer hit en kille och kollar på den. Tror han bara ville ha bilen pga motorn så får hoppas att jag hörde rätt! Och just nu håller Robin på och pillar med 850n, nu ska den väl iallafall bli fixad! Håller tummarna för det!



but i know at seventeen its hard to see past friday night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0