00:00

Har precis kommit hem ifrån jobbet! Nu sitter jag vid datorn och har kollat min mejl ifall jag har fått något från chefen. Nej, icke så Nicke. Min arbetskompis fick mejl idag från chefen om att hon inte får fortsatt efter sista september, så nu börjar jag bli orolig. Tack och lov för att jag har jobbat där sen i februari. Man kanske får stanna ändå!

Jag har ett jobb som jag trivs med väldigt bra, jag har de bästa arbetskompisarna man kan tänka sig. Men det allra bästa är att man har hur mycket tid som helst till att bara tänka, tänka.

Gammal & nytt, igår & imorgon.

På fredag blir det firmafest, eller som vi säger.. Siafest! Det ska bli gött att komma in i dimman lite igen med kärt folk. Kubb & grillning står på schemat. Det gillas.

Min kära volvo har funkat hyffsat de senaste dagarna, den har inte velat dö för mig iallafall. Tur är väl det. Tänk att få motorstopp påväg till jobbet, eller ännu värre.. Hem från jobbet! Ujuj..

Katterna springer runt här som vildar just nu, skulle kunna tänka mig att dom har sovit mestadels av dagen. Dom är ju för söta .... när dom sover!

Och idag fick jag fan köpa en ny dammsugare, den tredje dammsugaren på tre månader. Denna gången sparar jag garantin iallafall, och köper inte samma skitdammsugare som de andra gångerna!

Nähä, mer vettigt än så hade jag inte att skriva just nu, ska försöka bli mer aktiv här. Men jobbet tar ju upp mycket av min tid, det måste jag erkänna.

Tack & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0